Over mij

Mijn foto
GOOD FOOD IS A PASSPORT TO EVERY HEART!

Translate

vrijdag 21 september 2012

Asian Night @ Chèri's Kitchen

Heerlijk om te genieten van verschillende culturen. Eergisteren hebben we genoten van een Aziatisch tintje. Lekker kleine gerechtjes waarvan je kunt smikkelen.


Rivier kreeftjes salade met avocado en sesam dressing.

Edamame Beans: Ik vond ze eerst niet lekker hoor. Een boontje met een griezelig harig velletje. Maar toen vertelde een vriendin dat zij alleen de boontjes op at die erin zitten. Haha! Dat scheelt echt alles. Nu vind ik ze super lekker. Lekker door knabbelen tijdens het eten terwijl je al vol zit. 


Char Sieuw : Geroosterd varkensvlees met roast red pork seasoning. Nom nom nom!


En toch echt wel mijn favoriete groente. Stirfried Kailan. Mijn vriend (de carnivoor) vind het niet lekker, maar dat vind ik niet zo erg hoor. 


 Yakitori! = lekker ook al begint het met yaki ;-)


Lekker op z'n chinees met stokjes naar binnen schuiven die hap!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten